fredag 11 juli 2014

Flyg fula fluga

...men flyg inte runt i mitt sovrum hela natten och stör min skönhetssömn! För den behöver jag mer än väl. Inte för att den råder bot på grå utväxt och slitna toppar eller en växande muffin top, men för att jag behöver återhämta mig helt enkelt.

Sista dagen på jobbet! Kommer att jobba lite i början av nästa vecka, men det blir hemifrån för att rensa undan i mailboxen och förbereda lite inför jobb i USA om ett par veckor. Sedan blir det semester på heltid! Just nu jobbar jag igenom höstplaneringen och liksom varje år tänker jag att efter semestern... då ska jag vara superstrukturerad och ha ordning i mailboxen. Inga sista minuten ryck inför viktiga möten utan vara klar med mina presentationer i god tid. Perfekt stressnivå och utrymme för reflektion. Jajamen så ska det bli. Det blir magiskt!

Nähepp nu är det lunchdags i fabriken...

xoxo

Inga kommentarer: