tisdag 15 juli 2014

Semesterlunk utan hunk men med lite sunk

Har landat i lite semesterlunk minsann. Inte för att jag kan sova på mornarna så som jag skulle vilja, men åh vad det är härligt med lite egentid på morgonen. Idag med kaffe, äggknäckemacka och min laptop i soffan i minst en timma innan första barnet vaknade. Sonen kom ner lite lagom morgontrött, kramades och sedan intog en annan soffa och roade sig med sommarlovsmorgon på SVT. Mellanbarnet tog rejäl sovmorgon och äldsta dottern sov hos en kompis. Fram till klockan 10 gjorde vi inte mycket annat än att bara slappade utan stress att komma iväg till något. Underbart! Fick lite jobb gjort, drack för mycket kaffe, slösurfade på amerikanska shoppingsajter inför Kalifornienresan...
På listan står dyra hårvårdsprodukter, Burt's Bees ansiktsprodukter och skor. Skor som i svarta jobbpumps. Hahahaha det trodde jag aldrig att jag skulle ha på min lista i den formen. Snarare en beskrivning av coola, lite speciella (läs med mer edge än rejäla fotvänliga dampumps) svarta dojjor med någon kontrast färg eller annan detalj, hyfsad klack som ändå är ok att gå omkring i en hel dag på jobbet. Men vad jag verkligen menar är ett par svarta pumps av något slag som är bekväma och inte helt fula som jag kan gå i utan smärta en hel dag på jobbet....

What's the difference really?

Inga kommentarer: